بازگشت
چرا کانال از پیش عایق شده استفاده کنیم؟ قسمت اول

عایق حرارتی : عایق کاری ، اصلی ترین روش برای جلوگیری از اتلاف انرژی در کانالهای انتقال هوا به شمار می رود. در کانالهای گالوانیزه سنتی ، استفاده از عایق پشم شیشه یا پشم سنگ مشکلات عدیده ای از نظر خطرات آتش سوزی و بهداشتی در حین ساخت و اجرا بوجود می آورد .همچنین استفاده از عایقهای الاستومری نیز با توجه به سطح جانبی بسیار زیاد کانالهای هوا و هزینه بالای اینگونه عایق ها ، مقرون به صرفه نمی باشد. درکانالهای از پیش عایق شده ، از فوم فشرده پلی اورتان يا فنوليك که عاری از هر گونه CFC  ، HCFC و موادسمی و دوستدا ر محیط زیست می باشد، استفاده شده است که ضریب انتقال حرارت بسیار پایین، پوشش یکنواخت عایق در تمامی سطح کانال ، مقاومت در برابر رطوبت و بخار آب و استفاده در گستره دمای بسیار زیاد ، از ویژگیهای منحصر به فرد این ماده می باشد.

هوابندی : جلوگیری از نشتی هوا در طول مسیر کانالهای هوا ، عامل موثری جهت جلوگیری از به هدر رفتن انرژی صرف شده جهت تهیه و انتقال هوای تهویه شده می باشد . باتوجه به نحوه ساخت کانالهای گالوانیزه و همچنین اتصال قطعات این نوع کانالها ، نشتی هوا همواره بیشتر از حد استاندارد می باشد . این در حالی است که ساختار یکنواخت کانالهای ازپیش عایق شده و استفاده از سه نوع چسب مخصوص در هنگام ساخت و اتصالات محکم با فلنچ های مخصوص ، برای فشارهای تا ۲۰۰۰ پاسکال ضریب اطمینان بسیار بالایی در خصوص هوا بندی فراهم می سازد.

کیفیت هوای داخل : مسیر انتقال هوا ، می بایست همواره عاری از هرگونه آلودگی باشد. کانالهای گالوانیزه  به علت جنس مواد گالوانیزه و همچنین چسب های استفاده شده در عایق کاری ، همواره محیطی مناسب برای رشد باکتری ، قارچ وآلودگی می باشد. این در حالی است که روکش آلو مینیم و کیفیت چسبهای مخصوص بکار رفته در کانالهای پیش عایق شده باعث ایجاد هوای مطلوب داخل کانال شده و محصولی مناسب جهت استفاده در اتاق های تمیز ، بیمارستانها و آزمایشگاهها می باشد.

تهران- خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از چهار راه پارک وی- خیابان تیمسار قرنی-ساختمان آریانا (پلاک 11)- طبقه 4 واحد 3
22668264 (21) 98+
22654982 (۲۱) ۹۸+
info@insulationpars.com
كليه حقوق اين سايت متعلق به شركت اینسولیشن پارس مي‌باشد.