بازگشت
بهینه سازی انرژی

بهینه سازی انرژی با بکار گیری محصولات اینسولیشن پارس

 
 

بالا رفتن هزینه های انرژی، گرما، آلودگی و بیشتر شدن نگرانی های مربوط به سلامتی، همگی از عواملی هستند که موجب افزایش توجه و تمرکز بر احداث ساختمان هایی با مصرف بهینه انرژی شده است . این امر با به کار گیری محصولات استاندارد و به کارگیری دستورالعمل های برنامه حامیان کره زمین (Passionate Planet ) امکان پذیر خواهد شد.هم چنین بالا رفتن هزینه های انرژی سبب شده مصرف آن در خانه ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد و مردم جهت کاهش فشار مالی ناشی از هزینه های انرژی، سعی در کنترل و به کار گیری راه هایی جهت کاهش میزان مصرف و اتلاف انرژی می باشند.

اثر گازهای گلخانه ای و خطرات ناشی  از گرم شدن کره زمین، منجر به تلاش بیشتردر جهت استفاده از محصولات تجدید پذیر و محصولات با میزان تولید کربن کمتر شده است.

محصولات اینسولیشن پارس با پیروی از این اصول کمک می کنند تا کربن کمتری تولید شود و در نتیجه میزان تولید گازهای گلخانه ای با بکاربردن این محصولات در پروژه ها و ساختمان ها کاهش می یابد.

ساختمان هایی که مطابق با استانداردهای مصرف بهینه انرژی واستانداردهای برنامه حامیان کره زمین (Planet Passionate) ساخته می شوند، نه تنها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های انرژی می شوند، بلکه  سبب کاهش میزان تولید گازهای گلخانه ای نیز می گردد.

 محصولات گروه اینسولیشن پارس مطابق با استانداردهای مذکور تولید می شوند که نه تنها سبب کاهش اتلاف انرژی در ساختمان ها خواهند شد،  بلکه در نهایت یک محیط سالم و ایمن ایجاد خواهند کرد.

تهران- خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از چهار راه پارک وی- خیابان تیمسار قرنی-ساختمان آریانا (پلاک 11)- طبقه 4 واحد 3
22668264 (21) 98+
22654982 (۲۱) ۹۸+
info@insulationpars.com
كليه حقوق اين سايت متعلق به شركت اینسولیشن پارس مي‌باشد.